måndag 3 januari 2011


Varför har man sex?

Inte fan har man SEX för att fortplanta sig. Inte fan har man sex för att det är genomtänkt. Man har SEX för att det är KUL!!!

Jag är ett djur och jag har SEX för att jag tycker att det är skoj :-)


Men känslor då?
Jag vet. Sex är väl som allt annat. SlentrianSEX. KÅTSEX. DJUPSEX. YTSEX osv osv osv

DJUPSEX är när man dagligen i åratal har sex med samma partner. DJUPSEX börjar aldrig om från början. DJUPSEX lägger samlagen på varandra och BYGGER vidare och NYARE och BREDARE och GLADARE. DJUPSEX har tid med experimenten och LEKEN. Jag föredrar DJUPSEX.  :-)



Älskar Southpark. 
Funderar starkt på att flytta dit. 


Sex likt allt annat måste väl utvecklas och underhållas. Bilden nedan visar ett par som leker på sin gemensamma sexuella resa. Dom har ledsnat på missionären och kräver nu gasmask, plastfolie och publik. 

JAG önskar att ALLA alltid kunde ha SEX med alla och hur som helst.
MEN dom förbannade SJUKDOMARNA stoppar oss från att gå det EXPERIMENTET. 

Det enda jag kan göra är att söka mig till DJUPSEX. Tyvärr så är det nog så.

Nästa sexuella fullträff måste vårdas. Man kan väl LEKA rollspel.
Jag går nu och söker mig en potentiell sexuell samarbetspartner. EN RIKTIG KNULLKOMPIS att LEKA länge med. /KRAM!!!
ps.  Jag vill leva som Romeo och Julia. Jag vill leva som knullkompis.

Hittade denna briljanta låten. Det finns FAN så mycket BRA saker där ute.

Knulla till detta ljudet. Inget dumt experiment!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar