torsdag 6 januari 2011

OCH vem är då jag?
ÅTERIGEN så sitter man och besvarar dessa förbannade frågor. Man besvarar dom för att kunna gå vidare och lämnas ifred. Det känns som UPPROP. Nu så skall vi lära känna varandra genom att förminska oss till DÖDSANNONSER. Jag, bla bla bla, född och DÖD. CV:N skall fyllas i korrekt. CV:N är viktigare än JAGET. CV:N är en STANDARDMALL. JAG är ingen standardmall. JAG har ingen aning om vem JAG ÄR. Jag kan ana vem jag varit. MEN det är säkert FALSKA minnen. MAN har en TENDENS att göra om. ATT förvränga. ATT ha en genomkorkad SJÄLVBILD. JAg har ingen aning om hur andra uppfattar mig. Säkert olika från stund till stund. JAG är väl inte färdig och bekräftad. JAG är INTE klar. JAG bygger ju vidare hela tiden. CV:N ja. Äh jag skiter i den en stund. Jag har just nu igen aning om vem jag är. Jag är väl som alla andra. Jag är väl en någorlunda människa. Men det kan jag väl inte skriva. DOM vill nog att jag skriver om saker som jag inte kan stå för. SAKER som jag inte bryr mig om. JAG VILL JU DANSA FÖR FAN.






Som sagt: JAG VILL DANSA!!! /KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar