lördag 29 januari 2011

Jag har samlat på mig en massa dvd filmer från sommarens turer runt på återvinningar och loppis i norrbotten. Jag har nu börjat att se igenom dom. OCH jag är nu skiträdd. Fan så bra. Ingen NÅD. Alla dör ALLTID. Men det finns alltid en självklar acceptans  att det som sker, sker. Ingen rasism här inte. Ok! Jag ser att du har vingar. Jag ser att du äter hjärnor. Det är väl helt OK! Jag ser dig och jag relaterar till det jag ser. Jag talar till dig och söker kontakt. Jag har alltid vetat att du finns. OCH du lyssnar inte på den musik vi vill att du skall lyssna på. Medan du ÄTER mig så lyssnar du på KVALITET. Du är inget monster. Du har SMAK. Du lyssnar på saker som även jag tycker om. Men du lyssnar ÄRLIGARE. DU drömmer dig inte bort. Du fantiserar inte. Du ÄR drömmen och FANTASIN. En ära att bli UPPÄTEN av dig. ÄVEN om jag MÅSTE skrika medan du förtär mig. Musiken som spelas gör dock saken lite lättare. Den är ÄRLIG och jag GILLAR ärlighet. OCH ja. JAG ÄR RÄDD! / KRAM!



Allt är dokumentärt.



Alla är DOKUMENTÄR.



Jag är alltid rädd. / KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar