fredag 19 november 2010

För sent!

Bästa meningen någonsin.
Det hade varit bättre ifall du inte hade varit med.
Så fantastiskt bra. Den meningen regerar. Den meningen ........
Och tillägget: Men nu är det för sent! ........ Bättre blir det inte.....
Det hade varit bättre ifall du inte hade varit med, men nu är det för sent.
Så sant! Så sant! I alla situationer! Alltid!

Jag vill vara ......., men det mesta är nog bättre ifall jag inte är med.
Jag älskar sekunderna och jag älskar .......

Jag SAMLAR underbara ögonblick och bär dom varsamt med stor respekt.
Nära total närvaro och det är underbart. Jag ler inombords. Inne i själen .... bubbel...fniss och LYCKA!

Allt är bara underbart.

Det hade varit bättre ifall du inte hade varit med.

KÄR! Kär i allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar