onsdag 24 november 2010

call


CALL FOR PROPOSALS
Art Biennial
contemporary artprojects 
25 artists will be selected from proposals 
Nu så har jag nästan skissat klart.
Älskar Biennialer. Stora kostsamma projekt som endast kräver en bra idé från min sida.
Genomföra lite omöjliga drömmar.
Ok! Nu så har jag funderat, skissat och små provat olika idéer. En idé återkommer lite då och då.
En del saker tar tid att fatta. Och ibland så tar saker tid att tro på. Speciellt märkliga saker som denna.
Over the top and far away! Älskar att tänka och fundera. Länge och mycket. Jag har en månad till på mig och det behövs, men har nästan skissat klar. Diskursen är även den under utprovning.
Kul! Satans kul!!!!
ps. måste städa ateljén...urrrk vad trist...men sen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar