onsdag 29 december 2010

Ja inte vet jag men ifall man röstar för att sänka skatten så bör väl tågen stanna till slut?

Nyår i annalkande. Fyrverkerier, champagne och löften. Jag kan inte låta bli att tycka om. Jag skulle kanske kunna anstränga mig för att dissa. Men nej. Nyår är skoj. RING KLOCKFAN RING.  ZOMBIE HAR BÄSTA SVAR!

ETT ÅR I TAGET. Nyår har nå´t charmigt över sig. Folk bara är amatörer på NYÅRS aftonen. Allt tjafs är helt ok. Vi står ändå där till slut och ropar ååååååååå till fyrverkeriets smällar. Sedan så börjar allt om. REBOTA hjärnan. REBOTA allt för satan. Börja om och försök igen. TRY AND ERROR. Varje jävla år TRY AND ERROR. Men fan så kul på något vis. Nästa år skall bli BÄTTRE. BÄTTRE. BÄTTRE.

 Jag vill också vara glad och gullig!!

Så blir det nog också. Jag tror alltid det.

Jag lyckas även alltid hitta in bland en grupp främmande människor att fira nyår med. Nyår är bäst bland främlingar. Nyår är tillåtande på nå´t märkligt vis. Lite skit samma. Jorden skall ju ändå alltid gå under vid tolvslaget. 10, 9, 8........... och PANG så tog allt slut.

  Fin sång. Om livet vore lite ABBA :-)

Jag är egentligen motståndare till TIDEN. Jag tror inte att den finns. Konstigt.

Nyår är fint. Det är fint med löften. Jag har aldrig några löften. Löften är konstiga. Dom är liksom i vägen för annat. Det är alltid något annat. Löften är trist. Jag vill inte HÅLLA nå´t.

En kul och förvirrat fri stund tillsammans med främlingar. PEPP FÖR SATAN!!! NU KÖR VI!!!
GOTT NYTT ÅR FÖRRESTEN! KRAM!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar