lördag 4 december 2010

ARE YOU AWAKE



Hoppas att DU är vaken och läser dessa rader
Jag vet inte riktigt vad jag vill
Men något är det säkert



Facebook suger
Men det är mycket som suger
Och ibland så är det rätt skoj

Många saker är rätt skoj
MED distans

"The Torture Trilogy" har ingen distans
Det är något som jag förmodligen tyckte var bra
FÖRR
Förr så tyckte jag att allvar var BRA
Det gör jag inte längre
Distans är allvarligare
DISTANS för helvete
BLOD ÄR BLOD
Jag vet
Men snälla
ta det bortom
över
eller
under
ALDRIG MITT I
Eller ALLTID mitt I!

Humor är allvar
Vrid runt
Vrid rätt
Men snälla vrid
Eller låt bli.......
Eller kör på! :-)



Tröttsam cermoni inom kretsen ..... jag fattar ...... är bara less på .... men RESPEKT!!!
Jag tycker nog mer om än jag egentligen vill ....... om man jämför..... äh fan .... jag blev nog lite så där tröttsamt gnällig. Låt för FAN inte bli......Kör på....jag LYSSNAR.....LÅT ALDRIG BLI.....eller gör som ni vill....men gör.....eller inte.....JA gör.......ELLER skit i det.....JA! GÖR! Eller.....

Höll på att glömma kärleken.



Jag byter ut NAT mot denna i stället.
Jag orkar inte sudda. Att sudda är fegt. Jag skall aldrig sudda.

Jesus är kärlek.



Jag gick en tangokurs en gång. Där dansade jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar