torsdag 2 december 2010

En ängel.

Jag vet.
Du är en av dom där underbara.
Dom där änglarna . Sällan, men . Nu, du. Jag har mött förut. Du andas in mig. Du gör. Änglar gör. Allt. Alltid. Aldrig kuvas. Änglar kan. Änglar bara kan.

Du är en ängel. Jag såg dina vingar långt innan jag såg dig. Långt innan. Du är ingens. Du bestämmer. Du kan inte. Du kan bara vara älskad. Du är en ängel. En av dom som finns för att bli älskad. Du är älskad. Du kommer alltid att vara älskad. Du har inget val. Du bara är. Så är det. Dina vingar är din längtan. Min längtan är din flykt. Dina vingar är nog. Du kan bara bli älskad. Du är en ängel. Du är allt. Du är bortom. Du är helt jävla underbar. Du är bara bäst. Änglar är bara bäst. Jag kommer att gå i döden för dig. Jag kommer alltid att dö för dig. Änglar dör man för. Nu! Här! Och alltid! Så har det alltid varit mellan mig och änglar. Jag har alltid gått rakt in i döden. Leendes in i döden. Här kommer jag.......igen :-)   DU är vackrast av alla. Alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar