onsdag 29 september 2010

Tre år

Fiesta 
Fint väder 


Detta måste vara det sämsta inlägget någonsin. Jag skulle försöka att förklara att jag drömmer om att segla i väg om tre år. Jag förstod inte mitt eget inlägg..sämsta inlägget :-). Jag vill i alla fall segla i väg. Jag har aldrig seglat i väg. Men det verkar fritt på något vis. Jag har talat med folk som har seglat jorden runt. Dom tyckte om att segla. Dom seglade långt. Jag har förresten seglat omkull utanför mallorca, men det var ju en sådan där tramsbåt som strandlurisarna hyr ut. Det var rätt kul att segla omkull. Många har genom historien seglat omkull. Dom kanske inte var lika roade som jag av att segla omkull. Vad vet jag. Jag märker att jag redan, av att skriva om segling, blir uttråkad. Jag börjar tro att, ifall man tycker om att segla omkull, så skall man nog inte segla alls. Jag tycker nog inte om att segla överhuvudtaget. Jag tror nog bara, att jag tycker om att segla. Ibland så tror jag att jag tycker om saker. Sedan märker jag, att jag inte alls tycker om saker. Nu fattar jag varför jag inte tyckte om inlägget. Jag fick ingen känslomässig ingång till orden för min egen längtan. Jag falsklängtade. Feltänkt! Lätt hänt! ps. Rod Stewarts låt i´m sailing suger!


Måste ibland få segla i väg!


04:15:37


Måste ibland få segla iväg! Många många gånger...


Resa...................................

Väderstreck-----------------Home again 
                                                                                
Bor där ute Bor där uteTre år Tre år
Fiesta                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar