torsdag 23 september 2010

Experiment

-Tänker du besöka någon här?
-Ja.
-Vill du ha skjuts?
-Ja. Jag vill hem till dig.
- Ok. Hoppa in.
03:14:17
Bil åker över bro.
-Här bor jag.
-Nej det är fel? Varför inte ta mig....
-Vart ska du?
-Jag vill....inte nu....aldrig mer.
-Lämna kniven, jag vill inte bli omskuren. Inte just nu.
-Ok. Vi väntar tills du vill.

Vår mest naturliga hårfärg är något annat.

-Nu så är det jag som tipsar!
-Du säger att jag bör ändra mig. Bra!
-Du måste bli något annat. Det är jag som bestämmer.
-Jag vet.
-Du bör bli ett annat namn, en annan.
-Ok!
-Jag gör om dig till mig. Det är bäst så.
-Ok!
-Jag släntrian gör om dig. Det är bäst att släntrian göra....
-Sant!
-Nu så är du någon annan.
-Bra! Vem är jag nu?
-En som bara kan agera.
-Låter fint!
-Så sitt! Plats och rulla.
-Ok!
-Nu får du gå. Jag är less på dig.
-Ok!
-Du får gå hem nu.
-Men ingen där känner mig längre.
-Lätt hänt.......
-Jag vet vem jag är. Jag är ju grönlänning.
-Inte nu längre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar