torsdag 23 september 2010

Färre bilder.

Skål för dig. Jag är inte läkare. Mitt immunförsvar är inte din räddning. Jag bryr mig aldrig....inte.
Jag har ingen hjärtrytm.

Fredag den 4 nov klockan 05:07 .. förklaras död och bortom räddning....

Du: Antagligen inte.
Jag:Glömde du att vi hade planer?
Du: Nej, men du hade ju i alla fall struntat i dom.
Jag: Så sant, men ändå...eller vem bryr sig.

En bil startar

Vi sover tids nog. Hon gav mig sitt telefonnummer i dag och sade saker som jag inte lyssnade på. Jag vill inte ha några telefonnummer. Jag vill kunna handla cigaretter utan känslor. Jag vill vara en kund i mängden.
Ring mig....RIIIIINGGGGGG MIG! ... en hastig solnedgång...inte tillgänglig.

4:13 man spänner upp paraply för att sedan ångra sig

Ge mig en kyss och gör mig till prins
en sådan som i sagorna finns

Jag vet att jag kommer att försvinna likt en tunn blå rök...försvinna in i det riktiga livet :-)
Jag förbereder mig för att totalt tystna. Vink, vink.....inga hej då....stränder och städer..vink, vink

Ibland så tränar jag för det. Men oftast så är jag här. Inget före och inget efter.

Jag dog en gång....jag brydde mig inte...jag bryr mig inte nu heller...

3:12:23 tänder lampan ovanför bordet. Ångrar mig och släcker igen.

likt en våräng jag lovar att då blomma ut
och all denna kyla tar äntligen slut

Jag kan inte bli arg över saker som inte överaskar mig...jag kan inte bli arg...

När slutade vi att vara bästa vänner??
Ja just ja. Det var vid tiden av ditt självmord

Han: Nu vill jag ha mer.
Hon: Du vet hur mycket jag älskar dig.
Han: Jag vet.
Hon: Passa dig!
Han: Slentrianförlåt.

17:23:19
avundsjuk läkare opererar medvetet fel. Lätt hänt....

Nu är valresultatet klart. Två gripna. Banker avvecklas. Sista rösten räknad. Valmyndigheten talar om saker som kontrollräknas. Tungan på vågen. Länsstyrelsen har avslutat sin räkning men det är en annan sak. Utskottsplatser är redo för två personer som greps i morse i sin frånvaro om allt skall vara politiskt. Telefoner i fickan är på. Avlyssning av resultatet är tydligen en säkerhetsåtgärd i Frankrike. Vi måste höja pensionsåldern, men inte nu. Senare när vi glömt..att brott har begåtts av heliga platser. Skarp ammunition måste användas vid lägen av strid på landsbygden. Vi vet att åtalet av saker beror. Förslag kan aldrig vara mindre än små utfrågningar av ordning om avstängning. Systemviktiga beslut måste skapas från identifierade personer som inte är lämpade att vara efterträdande invigningar till havs som kostar. Tack så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar