lördag 28 augusti 2010

Ha ha ha ha

...
Pepp och allt annat som i sanning är viktigt. Stor GIGANTISK film i går. JätteTravolta i kylan framför ett skogsbryn på en filmduk större än andra. Glad musik dånade ut över ........ Man bara....Vad i HELVETE???..OCH...så BÄST!!!

-----------------,,,,,,,-----------------.......-------

Bilar mitt i natten i kylan och finner ett stort JÄVLA PEPP! Mitt i ingenting.....Så omöjligt...så bra............................mitt i natten...svinkallt! HUR I HELVETE? GENIALT!!! PEPP! PEPP! PEPP! PEPP!PEPP!PEPP!PEPP!  LEK FÖR FAN! nu! NU! Hör du? LEK!           
Hur i helvete?
Varför....inte?

?
ALLTID med två L
aldrig med ett l
JAg lÄr mIG
Ha Ha Ha 

Och här måste jag få presentera tataaaaa.....tut.......patjing....on stage...: bilgrisen







Så bra gris..den har en kompis..men den åker inte bil..Alla kan inte åka bil alltid och samtidigt..Grisen är ....♡



Hjälpt en tant med fläkten....gillar att hjälpa tanter...sopsortering...minns...bra stund...bra tant..i Kalix..
Det finns en massa bra tanter. Massa bra tanter.

Nu så drar jag ut i BILEN. Jag och grisen...och Carola...
Vi skall åka till ett vattenfall och lyssna på vattnets...NEJ!!! Vi skall lyssna på CAROLA för satan!!
/ Lars



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar